Reset Password

Your search results

EL PUIG DEL FONOLLET – Masia amb piscina i instal·lacions esportives

Descripció

El Puig del Fonollet és una magnífica masia del segle XVII totalment restaurada, amb ampli jardí i piscina, situada al municipi de Puig-reig, a la comarca del Berguedà. Envoltada de natura i ubicada en un entorn tranquil amb vistes a les muntanyes, és un espai ideal per allotjar grups de fins a 20 persones que gaudiran d’una experiència inoblidable. També ofereix espais perfectes per a reunions d’empresa i esdeveniments.

Amb un passat d’activitat agrícola, conserva al costat de la casa una petita explotació ramadera que aporta vistes de vaques pasturant a l’aire lliure.

Aquesta preciosa masia compta amb 7 habitacions amb bany privat, diverses sales d’estar i múltiples zones comunes, incloent-hi una sala de jocs. Els seus espais exteriors són ideals per desconnectar, amb piscina a l’aire lliure, zona chill-out, àrea amb barbacoa i menjador exterior, i pista de pàdel amb sala de reunions annexa. Les seves instal·lacions ofereixen tota la privacitat i tots els serveis necessaris per a una estada agradable.

El Puig del Fonollet es troba a 20 minuts en cotxe de la capital de la comarca, Berga, i a 1 h i 30 minuts de la ciutat de Barcelona. Als voltants, els hostes poden gaudir de rutes de senderisme i ciclisme.

Capacitat total: 20 persones.
Capacitat empreses: 7 persones.
Aforament esdeveniments: fins a 50 persones.

Núm. de llicència turística: PCC-000822

Accedim a la masia a través d’un camí asfaltat poc transitat que ens condueix directament a la zona d’aparcament, que inclou un carregador de cotxe elèctric.

La masia té 3 plantes i zones de diferents usos, calefacció central, aire condicionat a totes les habitacions i wifi gratuït.

PLANTA BAIXA

En entrar, hi ha una sala distribuïdora amb lavabo de cortesia i accés a la terrassa. A l’esquerra trobem les escales d’accés a la primera planta amb porta de seguretat per a nens, 1 habitació amb 2 llits dobles i 1 individual amb bany complet, i un espai gran amb sala d’estar amb sofàs, llar de foc i pantalla de TV de gran format.

L’espai de menjador i la cuina equipada amb tot el necessari comparteixen aquest espai amb 2 frigorífics, rentaplats, forn, microones, torradora, cafetera Nespresso, condiments i paelles de diverses mides. Zona amb rentadora i assecadora. Accés a la zona exterior de chill-out.

2 bressols de viatge i 2 trones a disposició de les famílies.

PRIMERA PLANTA

Pujant a la primera planta, trobem la zona de nit, amb les altres 6 habitacions amb bany privat. Totes disposen d’armaris, tauletes de nit i làmpades.

7 habitacions (una a la planta baixa i la resta a la primera planta).

  • Habitació 1: 2 llits dobles, 1 individual i bany privat amb dutxa.
  • Habitació 2: 1 llit doble i bany privat amb dutxa.
  • Habitació 3: 1 llit doble i bany privat amb dutxa.
  • Habitació 4: 1 llit doble, 1 individual i bany privat amb banyera.
  • Habitació 5: 2 llits individuals i bany privat amb banyera.
  • Habitació 6: 1 llit doble, 1 individual i bany privat amb dutxa.
  • Habitació 7: 1 llit doble, 1 individual i bany privat amb dutxa.

SEGONA PLANTA

Accedim per unes escales amb protecció per a nens a un espai diàfan amb sala d’estar i grans finestres amb vistes. En aquest espai hi ha sofàs, una pantalla de TV i una sala de jocs amb taula de ping-pong i futbolí, ideal per relaxar-se amb família o amics.

PISTA DE PÀDEL COBERTA I ZONA DE REUNIONS

A pocs passos de la masia trobem una pista de pàdel coberta amb una zona de pícnic a l’exterior orientada al sud, amb taules i bancs i magnífiques vistes. Adjunta a la pista hi ha una sala polivalent per a reunions equipada amb pantalla de TV, projector i pantalla, a més d’una àrea amb petita cuina equipada amb barbacoa, microones i cafetera Nespresso. La sala disposa d’aire condicionat i lavabo de cortesia.

Confort: tota la casa disposa de calefacció, aire condicionat i wifi gratuït. Rentadora i assecadora.

EXTERIOR

La masia està envoltada de zones enjardinades i prats:

  • piscina a l’aire lliure (8 m x 4 m) amb gandules i para-sols
  • zona chill-out amb sofàs, butaques i tauletes
  • zona de barbacoa coberta (tipus porxo) amb taula allargada, bancs i paeller
  • terrassa assolellada i zona de pícnic amb vistes i mobiliari exterior
  • camp de futbol amb porteries
  • zona de jocs infantils i gronxador

Cuina equipada amb 2 neveres-congeladors de gran capacitat, forn, placa d’inducció, microones, cafetera de càpsules Nespresso, torradora, rentaplats, rentadora, assecadora, paelles de diverses mides, utensilis de cuina i vaixella.

Menjador: taula allargada, cadires per a 20 persones i mobiliari.

2 sales d’estar: amb sofàs i butaques, TV, taules centrals, mobiliari i llar de foc.

7 habitacions: totes amb bany privat, armaris, tauletes de nit i làmpades de lectura, roba de llit i aire condicionat. Es poden afegir llits supletoris en algunes habitacions. 2 bressols disponibles.

7 banys + 2 lavabos a tota la casa: amb tovalloles.

Zona de reunions: taula i cadires, TV, projector i pantalla.

Sala de jocs amb ping-pong i futbolí, sofàs i TV.

Confort: calefacció, aire condicionat, wifi. Rentadora i assecadora.

Exteriors:

  • zona d’aparcament exterior (1 carregador de cotxe elèctric)
  • jardí
  • piscina a l’aire lliure (8 m x 4 m) amb gandules i para-sols
  • pista de pàdel coberta
  • terrassa assolellada i zona de pícnic amb vistes i mobiliari exterior
  • zona de barbacoa coberta amb taula, bancs i 1 paeller
  • camp de futbol amb porteries
  • zona chill-out amb mobiliari exterior
  • zona de jocs infantils i gronxador

El Puig del Fonollet es troba a 20 minuts en cotxe de la ciutat de Berga, amb la seva oferta cultural, històrica i gastronòmica, i amb tots els serveis necessaris per a una estada memorable.

La casa està situada a la comarca del Berguedà, una zona plena de boscos, muntanyes, rius i pobles petits, que ofereix una àmplia gamma d’activitats com senderisme, escalada, barranquisme, ciclisme, pesca i piragüisme. És fàcil arribar al Parc Natural del Cadí-Moixeró i a la muntanya emblemàtica del Pedraforca, fer excursions a peu o en bicicleta, refrescar-se als rius a l’estiu o buscar bolets a la tardor. És un lloc amb molts racons per descobrir.

View more
Características
Exteriors
Aparcament
Barbacoa
Jardí
Jocs infantils
Mobiliari exterior
Piscina
Pista de pàdel
Punt de càrrega
Terrassa / Porxo
Zona de jocs
Interior
Cafetera
Calefacció
Forn
Microones
Nevera
Planxa per la roba
Rentadora
Rentaplats
TV
Wifi

Disponibilitat

Abril 2026
DlDtDcDjDvDDg
 1
830 €
2
830 €
3
830 €
4
830 €
5
830 €
6
830 €
7
830 €
8
830 €
9
830 €
10
830 €
11
830 €
12
830 €
13
830 €
14
830 €
15
830 €
16
830 €
17
830 €
18
830 €
19
830 €
20
830 €
21
830 €
22
830 €
23
830 €
24
830 €
25
830 €
26
830 €
27
830 €
28
830 €
29
830 €
30
830 €
 
Maig 2026
DlDtDcDjDvDDg
 1
830 €
2
830 €
3
830 €
4
830 €
5
830 €
6
830 €
7
830 €
8
830 €
9
830 €
10
830 €
11
830 €
12
830 €
13
830 €
14
830 €
15
830 €
16
830 €
17
830 €
18
830 €
19
830 €
20
830 €
21
830 €
22
830 €
23
830 €
24
830 €
25
830 €
26
830 €
27
830 €
28
830 €
29
830 €
30
830 €
31
830 €
passat
avui
reservat

On the Map

830 € per nit
×

Reserva ara

Add to Favorites
Contact Owner
Compartir
    x
    830 € per nit