fbpx

Compare Listings

Dubtes sobre les reserves

Si ja està segur de que ha trobat l’allotjament que buscava, haurà de comprovar si està disponible a través del formulari de reserva. Accedirà al nostre sistema de reserves i, si està disponible per les dates sol·licitades, només haurà d’introduir el número de persones, les seves dades personals i les dades de la targeta bancaria; finalment haurà de fer clic al botó de realitzar el pagament. Li recomanem que abans de fer-ho llegeixi l’apartat Política de cancel·lació i condicions de la reserva de l’allotjament.

Tots els pagaments es realitzaran a través de connexions xifrades d’una forma segura. Si mira a la barra de direccions del navegador, podrà veure un cadenat, el que significa que el seu pagament és segur. Cuidem especialment la privacitat de les dades dels nostres clients. Pot obtenir més informació sobre la nostra política de privacitat aquí.

Les formes de pagament acceptades són VISA, MASTERCARD i Transferència bancària. En cas d’escollir el pagament mitjançant transferència, tindrà 3 dies laborables per enviar-nos via mail el justificant del pagament. En cas contrari, la seva reserva serà cancel·lada el 4rt dia sense previ avís.

Si té alguna pregunta sobre el pagament segur, no dubti en contactar amb nosaltres.

Una vegada efectuada la reserva i rebut el pagament per part del client, s’enviarà un correu de reserva i comprovant de pagament. En el moment d’enviar aquest correu, es considera la reserva confirmada per part de MoreHoliday S.L.

La política de cancel·lació dependrà de cada allotjament i la trobarà en el moment d’efectuar la seva reserva.

La fiança s’entregarà el dia de l’entrada i es cobrarà mitjançant efectiu o retenció sobre la targeta de crèdit amb la que s’ha efectuat la reserva.

Es retorna 4 dies hàbils després de la sortida en el cas de retenció sobre la targeta bancaria i al mateix dia de sortida en el cas d’efectiu.

L’import és variable i depèn de l’allotjament.

El número de persones màxim ha de ser el mateix amb el que s’ha efectuat la reserva. En cas de ser més persones puntualment, s’ha d’avisar en el moment de fer la reserva i queda subjecte d’aprovació per part de MoreHoliday S.L.

El propietari o persona responsable de l’allotjament podrà impedir l’entrada a l’allotjament si s’excedeix el número permès. Si durant l’estància es detecta que hi ha un número superior de persones a l’autoritzat, la reserva quedarà automàticament cancel·lada.

En cas de visites diürnes, consultar prèviament.

Sí, les cases i els apartaments es poden visitar abans de realitzar una reserva. Haurà de posar-se en contacte amb nosaltres per poder fixar una data.

Dependrà del tipus d’allotjament i s’haurà de consultar-ho abans de fer la reserva.

La neteja final de la casa està inclosa al preu de la reserva.

A la sortida, haureu de deixar la casa en les mateixes condicions d’ordre en la que us l’heu trobat i tirar la brossa generada.

Si desitja reservar altres serveis i experiències que oferim, pot fer-ho a través de la secció d’Experiències al nostra Web.

Informació sobre l’allotjament

Els allotjament estan totalment equipats per la seva estància. A l’apartat “equipaments i serveis” de cada allotjament trobarà tot el que està inclòs al preu.

Les cases disposen dels utensilis necessaris per la seva estància. Si quan arriba observa que falta alguna cosa, contacti amb nosaltres. De la mateixa manera, si durant la seva estància es produeix algun desperfecte.

No trobareu menjar ni productes d’higiene. A vegades en alguna casa podem deixar aliments bàsics com sal, oli, etc. A totes hi ha un petit kit de neteja que inclou el mínim necessari per començar l’estància (bosses de brossa, llumins, paper, drap…).

La majoria de cases disposen de bressols i trones pels nens, gratuïts.

Si necessita un bressol, recordi revisar en el moment de fer la reserva o abans de venir a la casa perquè la tinguem preparada.

Els llençols del bressol no s’inclouen.

Depèn de la política de cada allotjament. Ho trobarà en el descriptiu de l’equipament i serveis de cada un d’ells.

La casa s’ha de deixar en la mateixa condició en que la trobeu el dia d’entrada.

La vaixella ha d’estar neta i col·locada al seu lloc, la nevera sense restes de menjar i la brossa s’ha d’haver buidat.

Si no es deixa la casa en aquestes condicions, MoreHoliday S.L. es reserva el dret de cobrir qualsevol despesa de neteja extra a través de la fiança.

Els horaris d’entrada i sortida els trobaran al moment de fer la reserva, a les normes de la casa.

Les cases o apartament solen estar en pobles o llocs molt tranquils, a vegades l’allotjament es troba en zones on els veïns estan una mica lluny. En tots els casos hem de respectar als veïns i les normes de la comunitat de propietaris que tingui cada allotjament.

En cas de no tenir un bon comportament amb els veïns, MoreHoliday S.L. es reserva el dret d’anular el contracte de lloguer de manera immediata i sense avís previ. Si això passa, MoreHoliday S.L. no tindrà la obligació de retornar l’import de lloguer pagat pel client.

sobre MoreHoliday

MoreHoliday S.L. és una empresa situada a Girona que es dedica al lloguer de cases i apartaments turístics a la província de Girona. Posem a la vostra disposició la millor oferta d’immobles de la zona. El nostre objectiu es l’excel·lència en tot el que fem i cuidem l’experiència de l’hoste, oferint els millors nivells d’atenció.

Fem ofertes de manera puntual.

Aquestes ofertes es comuniquen a través de les nostres Newsletter i també les trobarà a les xarxes socials. Si vol ser el primer en rebre les nostres ofertes especials, només s’hi ha de subscriure.

Si desitja contactar amb nosaltres, pot fer-ho trucant al telèfon +34972941643, o envianr un correu electrònic a info@moreholiday.es.